the world with my eyes

"If I said, My foot was stirred; Lord, thy mercy helped me." Psalm 94:18

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Húsok bevezetése

2018.04.05. 08:34 theworldwithmyeyes

A rengeteg olvasnivaló után megérkeztem ide is, hogy az én kisbabám elkezd húst enni. Hihetetlen. Az ajánlásokkal ellentétben Noel legalább 8 hónapos volt mikor először húst kapott. Bár ennek semmi köze nem volt a táblázatokhoz, egész egyszerűen megcsúsztunk az ünnepek miatt. Ja és az alma imádat miatt. De mindegy is, mert végre eljutottunk ide. Nem vettük túl sietősre a dolgot az biztos, mert elvileg a szárnyasokat már 6 hónapos kortól lehet adni. A bűvös 8-9 hónapos kor után meg gyakorlatilag már májat is kaphatnak, kaphatnának, mert nálunk Noel max akkor fog májat enni, ha a nagyi elkészíti neki.

Szóval hús. A húsok bevezetésére a szárnyasok a legalkalmasabbak, abból is nálunk inkább a csirke és a csirkének is a melle. Elvileg ez a legkönnyebben emészthető a babák számára. Jelentem nálunk nem volt gond belőle.

20180128_143501.jpg

Kezdetben napi maximum 20g körüli hús mennyiséget érdemes adni. Én itt is a szokásos tendenciát követtem, ami a 3 napos bevezetést illeti. Itt is ajánlanak mindent, hogy a magabiztos anyuka, aki már azt hiszi jó úton van, totál elbizonytalanodjon, hogy hogyan jó csinálni. Van ahol azt írják minden nap kell hús, van ahol csak heti 3 alkalmat javasolnak. Itt jön be az az elvem, hogy az én babám és úgy csinálom, ahogy akarom. ( Én a heti pár alkalmat választottam, mondjuk én sem vagyok egy nagy húsevő... )

20180128_141337.jpg

A 20g-os kiszerelésű húsokat én úgy oldottam meg, hogy megvettünk egy csirkemellet, amit egy délután 20-25g-os kis adagokra bontottam, és így fagyasztottam le. Nagyon praktikus, nekem nagyon bevált. De aki akarja elteheti már a leturmixolás után is. Itt az elkészült pürésített húst fagyasztod le, nem a nyerset. Ennyi.

A csirke után nálunk volt a pulya, majd a csirke comb, most hétvégén meg kapott már marhahúsból készült húslevest is.

A húsokkal viszonylag könnyű dolgom volt, mert zöldséggel és gyümölccsel is nagyon jól kombinálható. Amit épp megeszik a baba.

20180223_091831.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://timpili.blog.hu/api/trackback/id/tr4513811242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása