the world with my eyes

"If I said, My foot was stirred; Lord, thy mercy helped me." Psalm 94:18

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Te gondolkoztál már rajta?

2016.09.09. 10:18 theworldwithmyeyes

Hogy milyen temetést szeretnél?

Jó igen, tudom, hogy ez lehet morbid is, de szerintem az jó, ha a környezeted tudja milyet szeretnél. Van, aki úgy van vele, hogy mindegy akkor már. Én nekem azt hiszem konkrét elképzelésem van arról, hogy milyet szeretnék. A halál nekem alapjában véve nem egy szomorú dolog - ha nem én veszítek el valakit- csak a hiányérzet és a veszteség a lesújtó benne. Van aki fél tőle, van aki nem. Én nem félek és úgy vallom, ha menni kell, menni kell. Hitemből kifolyólag tudom, hogy valami egészen csodálatos, új dolog vár ránk, éppen ezért én el sem tudom képzelni, hogy az én temetésemen sírás rívás legyen. Szeretném, ha egy folyóba, tengerbe engednék a hamvaimat és a temetésem inkább emlékezés, mint búcsú lenne. Nem kell pap, nem kell beszéd azt szeretném, ha a  barátaim egy-egy kedves történettel emlékeznének meg rólam. Azt hiszem ilyen jellegű elképzelésem van. És erről beszélni szerintem szükségszerű. Ja és a fotó! Tudom, hogy hiú vagyok, de kérek mindenkit, hogy egy jó fotót válasszatok majd.

4607_slide_header.jpg

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://timpili.blog.hu/api/trackback/id/tr811690121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása