the world with my eyes

"If I said, My foot was stirred; Lord, thy mercy helped me." Psalm 94:18

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

10 dolog, amit megbánunk

2014.03.28. 11:20 theworldwithmyeyes

ha 30 évesen nem kezdjük el. Erről olvashatunk egy fantasztikus bejegyzést ezen a blogon.

1. Kezdjünk el spórolni már most idősebb korunkra. Nagyon sok 40 éves vagy idősebb ember megbánta, hogy "léha" fiatal korában nem gondolt idősebb korára. Én pont most vagyok 30 és idén el is indítottam egy megtakarítást. Nem nagy összeg, de azért mégis. Gondolom nem az állam fog engem majd támogatni... Szóval ez nekem pipa!

9593296_l1-1024x682.jpg

2. Vigyázzunk jobban az egészségünkre. Együnk egészségesebb ételeket és sportoljunk többet. Na mivel éppen életmódváltásfélében vagyok ezért sokat mozgok és egészségesen igyekszem enni. Már amennyire csak lehet! Szóval ez is pipa nagyjából.

Nagyon szeretek futni, főleg most, hogy reggel a pataknál még a nap is süt! 

3. Töltsünk kevesebb időt azokkal, akik nem igazán törődnek velünk vagy károsak lehetnek az életünkre! Na ez ötven-ötven nálam. Az egyik legkárosabb embertől, akivel valaha is találkoztam attól teljes mértékben megszabadultam, de a munkámból kifolyólag ez nem mindig lehetséges ugye. Szóval ez csak fél pipa!

4. Vigyázzunk jobban azokra akiket szeretünk és közel állnak hozzánk. Töltsünk velük több időt.  És ez mennyire igaz. Nekem mindig a családom volt az első helyen, na meg a barátaim. De, hogy elég időt töltök-e velük?! Sajnos nem. Többet szeretnék. Ez is csak fél pipa!

“Appreciate those close to you. You can get money back and jobs back, but you can never get time back.” (Anne, 41)

5. Nem lehet minden a tiéd, el kell kezdeni fókuszálni a számodra legfontosabb dolgokra! Óriási bukásom van ebben. Egyelőre még a minden kell fázisban vagyok. Nem is tudnék választani, hogy mire kéne fókuszálnom. Egyszerre akarok karriert, saját céget, családot, meghitt otthont, sok időt tölteni a barátokkal, családdal, sok időt fordítani magamra. Szóval egyszerre mindent!

1329129604.1208-iceage3screenshot20090701163042normal-f.jpg

6. Ne féljünk rizikót vállalni, mindig lehet változtatni! ÖÖÖ rizikó vállalásban sem vagyok az az éppen kiemelkedő alak, de azt jól megtanultam, hogy mindig van új a nap alatt. Szóval ebben egészen biztos van valami. Ezt abszolút nem tudom kipipálni, mert a változtatásban jó vagyok, de sose magamtól akarok változtatni. Rizikót meg egyáltalán nem szeretek vállalni.

7. Folyamatosan fejlődni kell, tanulni, képezni magunkat. Egyértelmű pipa! Nagyon szeretek tanulni új dolgokat megismerni. Épp nyelvtanulásban vagyok és a második diplomám mellé nézem, hogy mit tudnék még tanulni. Álmom elvégezni az ELTE-n Pszichológiát. Ez tehát pipa! 

8. El kell fogadni, hogy nem mindig tudunk mindent. Az élet gyorsan változik hozzá kell szokni. Erre nem tudok pipát adni, azaz csak felet. Mert mindent tudni akarok, de valahol elfogadom, hogy fogalmam sincsen, hogy hol leszek akár 1 év múlva is. Vannak tervek, de ezek aztán tényleg nagyon képlékenyek. Egyszer anyukám is mondta: Kislányom nem az az életképes, aki erős és gyors, hanem aki a leggyorsabban tud alkalmazkodni a változásokhoz! És anyunak teljes mértékben igaza volt!!!!

9. Fektessünk többet ( időt, programot, kedvességet ) a családunkba. Ez pipa! És ezt nem is kell megmagyarázni. Ők az elsők mindig, minden körülmény között! 

10. Légy jó magadhoz és értékeld magad! Pf ez óriási bukás. Mindig okosabb, szebb, vékonyabb, jobb akarok lenni. Anélkül, hogy az eredményeimnek örülnék. Talán ez tart mozgásban, hogy a céljaim a régiek elérése után azonnal újra indulnak! Ezt meg kéne tanulni. Lassítani egy kicsit és örülni annak, amit abban a pillanatban kapunk vagy elértünk. Hm.

25_18860_333884_d80c653b56111fb970e96c181f00cb07_e70f07_301.jpg

 

Az eredményem: 10/5,5

Nem is olyan rossz. És még csak most léptem bele a harmincas éveimbe!

Te ha őszintén válaszolsz ezekre, akkor mennyi pipát kapsz a 10-ből? 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://timpili.blog.hu/api/trackback/id/tr565882763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása