the world with my eyes

"If I said, My foot was stirred; Lord, thy mercy helped me." Psalm 94:18

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Repceolajat a gyereknek! Az enyémnek mindenképp!

2018.03.30. 08:59 theworldwithmyeyes

Ez az olaj dolog is például egy olyan dolog, amit éberen töltött éjszakáim hozadéka, mikor úgyse alszol, ezért inkább olvasol. Hogy mit!? Természetesen a hogyan tápláljam egészségesen a gyerekem cikkeket. Őrület mennyi olvasnivaló kering a neten ezzel kapcsolatban. Bőven jó arra, hogy a legmagabiztosabb anyát is elbizonytalanítsa.

Lehet mazsolázgatni az egyszer biztos. Szóval olaj!

Szakemberek azt ajánlják, hogy 7 hós kortól naponta egy kávéskanálnyi mennyiséget tegyünk a baba ételébe. Lehetőleg ne a még forró ételbe keverjük bele, mert hevítve sokat veszíthet az értékéből. De milyen olajat válasszak? Kb. ezerféle van. Én a bio vonalon maradtam, biztos, ami biztos alapon. És én ezt választottam:

par110701.jpg

Megmondom őszintén én nem kanalazgattam, hanem egy kicsit rálöttyintettem a kész és langyosra hűlt kajára és részemről jól van. Gyerek megette, teszem hozzá nincs rossz íze, a lelkem nyugodt, hogy ez is megvan.

Amiért ez az olaj nagyon jó, hogy az összetevőiben van repceolaj is. Ez a növényi olaj több más dolog mellett tartalmaz esszenciális  ( amit a szervezet nem tud előállítani ) omega-3 zsírsavat. Ennek anno nagyon megörültem az omega-3-ról már tuti hallottam és tudom, hogy nagyon egészséges. Akkor az én babám ne kapná?! De kapja!

A fejlődésben lévő szervezetnek szüksége van ezekre a zsírsavakra. Segíti az idegsejtek és a retina fejlődését. Igaz kellenek még ezzel kapcsolatosan kutatások, de engem meggyőztek. Baja tuti nem lesz tőle a babámnak és ha ezek nem is teljesülnek, amit az előbb leírtam az emésztésének tuti segít...

20180112_085121.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://timpili.blog.hu/api/trackback/id/tr7713785164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása