the world with my eyes

"If I said, My foot was stirred; Lord, thy mercy helped me." Psalm 94:18

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Glutén bevezetése

2018.03.29. 10:36 theworldwithmyeyes

Az allergének bevezetése. Újabb mumus és nekem nem győzöm hangsúlyozni tényleg macera, annyira jól szeretné csinálni az ember lánya. Persze van, akiknek ez teljesen könnyedén megy és nem görcsöl rá, nem olvas el minden ajánlást és szakvéleményt. Jó neki, ez nem én vagyok. Sokan nem foglalkoznak azzal, hogy mikor mit adnak a babának, mert úgysem lesz semmi baja. És egyébként a legtöbb esetben ez így is van. De ki akar a kivételes néhány százalékba tartozni?! Én nem. És mivel Noelnek ennyire önálló akarata még nincsen, ezért ő sem!

Szóval GLUTÉN!

A jelenleg érvényben lévő ajánlások szerint a glutén adását 4-12 hós kor között meg kell kezdeni. Nyilván, ha anyatejes a baba 6 hós koráig akkor nem 4 hósan kezdjük meg. Ha 6 hóig anyatej van, akkor a bevezetés megkezdését követően 2-4 héten belül ( ki, hogy halad ) érdemes megkezdeni.

Hogyan történjen? Napi 200mg glutént tartalmazó gabonaféle adásával folyamatosan 6-8 hétig. Ezzel kapcsolatban is rengeteg ajánlás van és tényleg mindenki azt fogad meg, amit jónak lát. Én nem adtam 7 gabonás pépet, mert ha valamire érzékeny a gyerek nagyon sok idő kideríteni, hogy mire. Illetve háztartási kekszet sem adtam, de még babakekszet sem, mert ezek mind tartalmaznak cukrot. Azt meg tudjátok én, hogy vagyok azzal.

Akkor én mit adtam?Én a Holle Bio Grízt.

holle-bio-buzadara-pehely-babakasa-250-g.png

Minden nap szórtam az ételére. Ez jó sűrítésre is és egyébként az étel is laktatóbb lesz.

De mi tartalmaz még 200mg glutént?

  • 3 g liszt
  • 3,2 g búzadara
  • 2,8 g teljes kiőrlésű liszt
  • 2 g árpa liszt

Csak ráhintettem az elkészített ételre, aztán lehet sasolni a gyereket, hogy van-e bármi tünete.

20180218_083301.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://timpili.blog.hu/api/trackback/id/tr913780542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása