the world with my eyes

"If I said, My foot was stirred; Lord, thy mercy helped me." Psalm 94:18

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Jó kis kuponok?!?!

2011.12.16. 21:06 theworldwithmyeyes

Manapság gombamód szaporodnak a különféle kuponos oldalak, ahol potom pénzért tud az ember vásárolni szolgáltatást és újdonságként most már terméket is. Itt természetesen nem arra gondolok amikor 1 millió helyett 300 ezerért csináltathatja meg az ember lánya a melleit, mert ennyiért még a hülyének is megéri alapon...

Történt úgy, hogy megvettem egy kupont, mert egy olyan tanfolyamra lehetett venni, amire nagyon szerettem volna már nagyon rég óta elmenni, azonban túl drágának találtam. ÉÉÉÉs végre most jutányos ( 9000 Ft ) féláron hozzá is juthattam. Nagyon örültem egyből le is csaptam rá. Részt is vettem a tanfolyamon, ami a történtektől eltekintve tényleg nagyon érdekes és jó volt, szóval megérte, de azért mégis! Az utolsó előtti órán az oktató megosztotta velünk azt a csekélyke információt, hogy a kuponos oldal miatt az egész tanfolyam anyagát ketté osztották, de ha van kedvünk januárban indul a másik fele, láss csodát ugyanannyiért mint amennyiért a kuponos oldalon jutottunk hozzá. Az 50% kedvezmény egyből értelmét veszítette... Nem értem miért verik át az embereket ezzel, vagy csak szimplán, miért néztek minket hülyének???? Mindegy. Mint említettem jó volt a tanfolyam élveztem és még tanultam is belőle, ugye a konklúzió meg felbecsülhetetlen információ.

Következő alkalommal egy Andrássy úton lévő vendéglátóipari egység hirdetett szintén egy kuponos oldalon 1 liter koktélt hozzá nachost 1890 ft-ért, ha jól emlékszem. Na ugye ezt azért nem hagyhattuk ki. Vettünk is egyet egy barátnőmmel. Terveztük hát elmentünk. Nem kellett volna, de ismét jó tapasztalatnak bizonyult. Eleve kikötötték, hogy asztalt kell foglalni, aztán mikor szombaton este 6-ra odamentünk nekem volt kellemetlenül üres a hely. No sebaj biztosan még korán van nemsokára jönnek a "tömegek", addig fogyasztunk. Jeleztük, hogy kérnénk a koktélunkat, gondoltuk kirúgunk a hámból és Long Island-et rendeltünk. Kihozták. A kancsó tele jéggel és gyümölccsel, csak a színe stimmel, de legalább az, ennek is örülni kell. A kancsó mellé kihozott poharak mérete azonban kételkedésre adott okot. 2 db 3dl-es pohár. No gondolom majd kétszer töltünk az is milyen jó lesz... Nem lett jó, ugyanis két teljes pohárba ki tudtuk önteni a kancsó tartamát, úgy, hogy még jeget és gyümölcsöt is tettünk mellé... No comment. mikor megkérdeztük, hogy a nachos mellé miért nem hozták a megígért sajtszószt ami elvileg benne van, akkor azt a választ kaptuk, hogy ehhez a koktélhoz az nem jár. Na már most én azt gondolom, hogy ez a kuponos dolog egy marketing eszköz, egy vásárló és fogyasztó csalogató. Nem hinném, hogy nem jött volna ki egy kis adag sajtszósz abból a pénzből amit a koktélon megspóroltak. Tapasztalat. A tervezett 2 óra helyett 20! percet töltöttünk a helyen és többet nem is megyünk...  Roppant rugalmas és korrekt brigád volt. Hazamentünk vettünk két Irsait meg popcornt, és sajtot szeleteltünk mellé... Sokkal jobb volt.

A következő teljesen indokolatlan próbálkozásom megint egy viszonylag drága tanfolyam egy sajttanfolyam, melyre megvettem a kupont. Itt az elején már feltűnt, hogy a megvétel után a cég privát weboldalán regisztrálni kellett, ott a tanfolyam ára 9000 Ft-nak volt feltüntetve ( én 7200ért jutottam hozzá, juhuuuu) a kuponos oldalon ez a feltüntetett ár már 12 000 volt, csak, hogy meglegyen a kedvezmény!!  A tanfolyam csak februárban lesz én mégis kíváncsi vagyok milyen meglepetések érhetnek még ezzel kapcsolatban. Sajttanfolyam... Talán kapok egy szelet trappistát egy kis camamberttel és ha szerencsénk van valami különleges sajtot is, majd egy féldeci kékfrankossal leöblítjük és kitessékelnek minket az ajtón. Ígérem beszámolok majd a tapasztalataimról...

Az okos ember a más hibájából tanul a hülye meg ugye abból sem, kis irományom végén mindenki eldöntheti, hogy melyikbe tartozom én is az újabb kuponommal..

Kupon vagy nem kupon?? Ez itt a kérdés! Tapasztalatok?

A bejegyzés trackback címe:

https://timpili.blog.hu/api/trackback/id/tr803469501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása