the world with my eyes

"If I said, My foot was stirred; Lord, thy mercy helped me." Psalm 94:18

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Állítsátok meg a világot...

2015.03.13. 15:08 theworldwithmyeyes

Sokszor éreztem már, és mostanában ennek már többször hangot is adtam, hogy nem jókor születtem, nem jó világba vagy korba. Régen is biztosan voltak nehézségek és rossz emberek, de azt látom, hogy ami most megy körülöttem, körülöttetek elszomorító. Alapvetően nem vagyok negatív beállítottságú ember. Igen, legtöbbször határozottan haladok a célom felé tele mosollyal és jó szándékkal.

Sokszor fordulok befelé ha megoldást keresek, ezért nagyon sokan magamnak valónak tartanak, de én ezt nem bánom. El kell tűnnöm néha, mert a mai modern világ dzsungelében elveszek. Úgy érzem vadállatok vesznek körül, akik folyton lesben állnak a támadásra. Az utóbbi hetekben azonban extrém módon elkezdett felemészteni minden ami körülvesz és elegem lett. Mindenből. Az egész romlott világból, azokból a csaló és hazug emberekből, akik a mások jóhiszeműségéből élnek, a férfiakból, akik azt hiszik attól azok, hogy átgázolnak mindenen és mindenkin könyörtelenül, azokból a lányokból, nőkből akiket csak a pénz érdekel… A hazugságból, a csalárdságból, a gonoszságból, embertelenségből. Szóval az egész manipulatív világból.

Szomorúan láttam, hogy a mozgatórugója mindennek a pénz és a szex lett. Majdnem minden férfi azt hiszi, hogy a pénzen bármit megvehet. És tudod mi a szomorú? Hogy ez a világ meg is adja nekik ezt a visszaigazolást. Olyan lányokról is kiderül körülöttem, hogy pénzért bármit, akiről nem is gondoltam volna. Nem bírálok, csak elszomorít.

Szóval ez a világ nem rám lett szabva, aminek csak egy szépséghibája van, mégpedig, hogy meg kell tanulnom élni benne...

index.png

A bejegyzés trackback címe:

https://timpili.blog.hu/api/trackback/id/tr247265743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

medali (törölt) 2015.03.13. 16:29:59

A szépsége az, hogy meg kell tanulni élni benne. :)
Ezek a dolgok azért léteznek, mert akik ezt a fajta életet hírdetik kint vannak, akik pedig nehezen viselik "elbújnak".
Nem mindenki, de sokan. :)
A legjobb dolog amikor kimész es megmutatod, hogy másképp is lehet.
Ne te változz meg a külvilág miatt, vidd te plusszod a külvilágba, hogy az változhasson tőled. Szavak nélkül, csupán attól, hogy létezel. :)
süti beállítások módosítása