the world with my eyes

"If I said, My foot was stirred; Lord, thy mercy helped me." Psalm 94:18

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Izgatott***

2013.12.05. 15:51 theworldwithmyeyes

Az vagyok. Nagyon!!! Szombaton lesz a szülinapom, ahol hivatalosan is középkorú leszek. Készülnek nekem meglepetéssel. Egész napossal holnaptól. Izgatott vagyok és nagyon várom. És iszonyú kíváncsi is vagyok mi lehet a meglepetés. 

 

index.jpg

Ti mit gondoltok a meglepetésekről? Vannak különböző típusú emberek. Akik szeretik és akik nem. Nyilván. Én régen a nem szereti közösségbe tartoztam, de egy éve kb. olyan ember van mellettem, aki szinte kitalálja, hogy mit szeretnék. Így meg jó a meglepetés, mintha magam szervezném. Bááááár most is megvan az a része amikor nyilvánosság elé kell vinni a meglepetést. Ilyenkor egy-két perc ( max 10. ) kellemetlen a szitu, hogy mindenki téged néz és mindenki tőled várja, hogy legyen valami. Na igen akkor az ott zavarba ejtő, de utána elszabadul az endorfin a szervezetben és csak örülsz és örülsz, hogy szeretnek!

A bejegyzés trackback címe:

https://timpili.blog.hu/api/trackback/id/tr635677254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása