the world with my eyes

"If I said, My foot was stirred; Lord, thy mercy helped me." Psalm 94:18

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

új nap, új kezdet

2012.05.05. 20:31 theworldwithmyeyes

Nem tudom, hogy ti, hogy vagytok vele, de én nagyon szeretek futni. Régen nem szerettem, mert monotonnak, unalmasnak találtam. Mostanság alkalmam van hetente többször is elmenni futni. Ilyenkor vagy zenét hallgatok, vagy csak szimpla csöndben veszem a métereket és rendezem a gondolataimat. Olykor, amikor olyan sok a munka még a nagy semmire is jól esik gondolni.

 

Nemrégen rájöttem arra is, hogy én kizárólag reggel szeretek futni. Szeretem, hogy amikor felkelek még nem tudom aznap mi vár rám. Ez mindig reményteli és fel is tölt energiával. Minden reggel új nap, új remények és lehetőségek. Ez az energia és pozitív várakozás kísér a kilométerek alatt. Ha este megyek futni akkor az egész napnak a kálváriája rámtelepszik. Igen néha jó kiadni a gőzt, de én inkább iszom egy pohár bort ilyenkor.

Hajrá reggeli futók!

A bejegyzés trackback címe:

https://timpili.blog.hu/api/trackback/id/tr964490589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása