the world with my eyes

"If I said, My foot was stirred; Lord, thy mercy helped me." Psalm 94:18

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Randevú

2011.07.06. 17:03 theworldwithmyeyes

Vicces az ha ember lánya egyszer csak egyedülálló lesz, és nem történik valami csoda elkezd randevúzni. Ezekből aztán alakulnak jó sztorik, nagy szerelmek kevésbé. Na én ma találtam egy topikot, ahol nők és férfiak írják le viccesen vagy esetleg kellemetlenül elsült randis sztorijukat. Egy kettőn annyira kellett röhögnöm, hogy muszáj megosztanom veletek! 

Tessék egy-kettő amiket kiválogattam:

Első randi.Kérdi a srác nem tudok vmi hangulatos éttermet,mert ő nem nagyon szokott eljárni.Elvittem az egyik kedvenc helyemre.Rendeltünk és elkezdtünk dumálni.Pár perc után jó hangosan megszólalt:Na elmegyek huggyanni!

Ezt még kétszer játszotta el az este folyamán.Soha többé nem találkoztunk....

 

-----------------------------
 

Evekkel ezelott egy internetes tarskereson kaptam egy "elso" levelet, valahogy igy kezdodott:
"Szia, Eva vagyok, X eves, Egerben elek, mennyit keresel ?..."
Hmmm...

--------------------

Sziasztok!

Életem pasijával randiztam, talán harmadjára, amikor elmentünk egy buliba, ahol a jófej barátja folyamatosan töltögette  a poharamat én meg lányos zavromban folyamatosan megittam a pohár tartalmát.A fiú mondta, hogy nem kéne , mert baj lesz, de én mint emancipált liba, nem hallgattam rá.Ennek az lett az eredménye, hogy egy idő után a wc-ből konkrétan kiájultam, felhorzsolva az orromat meg a számat.....Lefektettek aludni, ők elmentek bulizni és hajnalban felébredve azt se tudtam, hogy mi van????????????????????mikor leesett, gondolhatjátok.....reggel hazajöttek, én hazamentem, anyukámnak azt mondtam az ajtófélfa volt a bűnös és aludtam egyet.MAjd du. hívott a fiú, hogy találkozhatunk-e ma este?Megint majdnem elájultam...másnap korrektorral felszerelkezve elmentem találkozni vele és felkészültem rá, hogy szakítani megyek...de nem.

A fiú azóta férjem

és azóta ezt hallgatom a társaságban.....

-------------

 

Én rengeteg hülyével randiztam régebben, nehéz kiválasztani, melyik volt a legidiótább. Talán ez: szórakozóhelyen ismerkedtönk meg, elég jó képű volt. 1. randin értem jött a rozoga 15 éves Ladájával, moziba mentünk. Mozi elé érve fél órát köröztünk, hol parkoljon le, mert ő sötétbe nem áll, nehogy ellopják a Ladát. Moziban film alatt nagy görcsölés, mi lesz ha ellopják a Ladát?? Utána pizzéria, ott újabb parkolásos cirkusz, mire nagy nehezen talált egy helyet, egy Merci meg egy Audi között, (nagyobb igy az esély, hogy inkább azokat viszik el, nem a Ladát) ,és ki is lehetett látni az étteremből rá, hogy intézkedni tudjon, ha mégis azt vinnék.

Témái: 1. Ő fotós, de sose keres pénzt, mert a megrendelők mindig átverik meg nem fizetik ki. 2. Felvételizett újságirónak, de a szemetek nem vették fel. 3. Ipari alpinistaként is dolgozott, de nem sokáig, mert fázott a keze. 4. Van egy szuper kamerája, amivel fotóz, de nem tudja, mi lesz ha ellopják a Ladát, mert akkor mivel fog dolgozni??  5. Annyira fél ettől, hogy (szüleivel lakván) megkérte apját, az parkoljon az utcán a Wartburgjával, és ő tarthassa a Ladát a garázsban, mert ha azt ellopják, akkor üt be az igazi krach.

 Sirva menekültem, de még jó ideig üldözött. 

 

 
másik sztori most jutott eszembe igaz ez nem randis de mutatja hogy a férfiak nem tudnak vesziteni...Régen egy expon megismerkedtem egy sráccal kb 250 kmre lakik innen ezért én csak barátkozni probáltam vele de a számcsere megtörtént....késöbb rá egy évre irt egy sms-t(már másik számom volt a régit mamámnak adtam szoval ő kapta az smst) amiben az állt hogy ,,neked van a legszebb szemed a világon találkozzunk,, ekkor már együtt voltam a mostani párommal mama jót nevetett az egészen én meg irtam neki hogy ez meg ez az emailem majd irok...meg is irtam neki hogy barátom van de szivesen emailezek vele erre visszairta ezt ,, ha jol belegondolok nem is tetszel annyira szállj le rólam vagy feljelentelek,, hm én csak lestem. ezt egy év mulva ismét eljátszotta hogy hátha nincs már barátom de volt... most nem rég meg megtalált iwiwen és látta hogy még mindig van barátom és írta hogy ,,tegyél már fel valami normális képet magadrol nehogy lássák hogy egy ilyennel álltam szóba,, pffffffffffff gáz volt a pasi nagyon
 
--------------
 
Első randi, szinte ismeretlen sráccal, moziba mentünk. Srác aktuális kedvencét nézzük meg, imádja, többször látta, valami művészfilm. Oké, mondom én. A film címe nem árulkodott arról mi vár benn. Az első 10 percben naturálisan, közelképekkel illusztrálva premier plánban nem szeretkezést, hanem csúnyácska testek állatias dugását néztük az első sorokból. Mindenhonnan, mindenhol, nagyon részletesen elidőzve a különböző testtájakon. "Kicsit" lesokkolt a látvány, és a tény, hogy minek néz ez engem, a srácot viszont feltüzelte. Otthagytuk a filmet, ő reménykedett az este kellemes folytatásában, én pánikszerűen menekültem haza.
 
-----------------------------
 
Jajj, erről jut eszembe a leggázabb beszólás, amit nekem sikerült eddig mondaniuk. Srác, netes, első randi, beszélgetünk, jófej,nagyon intelligens, értelmes, művelt... de nem vettem észre hogy különösebben pattognának köztünk a szikrák. Kb 1 óra sétálás után átmenet nélkül megkérdezte, hogy "bekaphatom a fejedet?"  Nem nagyon értettem mit szeretne.meg akart szerencsétlen csókolni....
 
----------------------
 

Sziasztok!

Mág lánykoromban történt, de ma is emlékszem a kínos helyzetre. Ellátogatott hozzánk a nyaralónkb a a srác, aki nagyon jó, kisportolt macsós volt. Rákapaszkodott a kertben lévő hintára.Annyira produkálni akarta magát, hogy nagy erőlködésében elpukkantott egy galambocskát, aminek dörgedelmes hangja volt. Attól kezdve - sajnos - nem tudtam másra gondolni.  Volt még egy randink, de több nem, mert állandóan ez volt előttem és mindíg  nevettem (röhögtem) a jelenlétében. 

 

-------------------------

 

na ebéd közbe eszembe jutott még egy sztori :

diszkóban meglátok egy szőke pasit áh tudtam hogy közünk lesz egymáshoz. rám néz, másnap üzen a haverjával hogy bejövök neki...sok ballövésem után elhatározom hogy ezt most nem tolom el...ujjab disco ujra látom... elég furcsán bámult én meg kerestem a tekintetén mindenhol..aztán rávettem magam hogy leszóllítom tudjátok miért nézett furcsán?enyhén ittas állapotban volt kezet nyujtottam neki ,,szia én Adrienn vagyok,, erre ő lehányt

 

--------------------------

 

két chat-es randim:

egyik pasi 30-as középvezetői beosztás, duna plazaba vitt el egy kávézóba. elmesélte válásának iszonyúan izgalmas és érdekfeszítő történetét, majd 1 óra múlva ránézett az órájára, és közölte, hogy siessünk, mert lejár az 1 órás ingyenes parkolási idő.

Futottunk szinte a parkolóba, és a ticojával a virsligumikon csikorogva vezetett a kijáratig, nehogy fizetnie kelljen. Aztán hazavitt és fel akart jönni, és nem értette miért nem akarom. Utána sokáig zaklatott éjjel telefonon, de helyretettem...


Másik szintén 30 körüli pasi, anyjával lakott. Én voltam autóval, hazavittem, közben minden táblánál közölte, hogy mire figyeljek. Mondtam neki, ne aggódj, jól vezetek, sőt kresz oviba jártam, a jobbra kanyarodni tilos volt a jelem. Hazaértünk hozzá, ittunk egy teát, kikísért, már indultam volna, mikor autóüvegen bekopog, és kéri a vezetékes számomat.

mondom neki, ott a mobilom, bár nem akartam már semmit tőel. erre közölte, hogy a mobil az sokba kerül, és anyuja szól érte, ha sok a számla.

végképp nem akartam tőle semmit. Ja és egy mekibe hívott el, ahol is én fizethettem a kólámat

 

-----------------------------

 

Én egyszer randiztam egy pasival, és megjelent 2 nagy ropogós bevásárlószatyorral.

Elmondta, hogy még a találka előtt volt ideje, és megvette a macskakaját egy hónapra a Tescoban.És ezekkel jött...

Csak egyszer taliztunk!

 

----------------------

Na szerintem ez a legjobb én ezen röhögtem a legjobbat :D:D 

 

én történetem ugyan nem randi, de nagyon kínos eset volt .kollega jött hogy fénymásolhatna e nálam,mert ő gépe nem működik, természetesen igent mondtam. Hozzá is látott nagy buzgalommal, megfordult nekem ugye háttal a gép felé,egyszercsak odanéztem és láttam óriási cérnaszál lóg ki gatyája hátsó zsebéből,nem tudom mi jött rám de odanyúltam és megfogtam hogy kihúzom a szálat de olyan erősen tartotta magát cérna hogy inkább nadrágot húztam le félig róla. pasi megdöbbenve fordult felém és azóta is ha visszagondolok fejére, elsüllyedek.Alug tudtam elhabogni jányos zavaromban hogy csak egy kilógó cérnaszálat szerettem volna kihúzni zsebéből.

 

---------------------------------

 

Nekem egy ismerősőm (nő) ment el vakrandizni egy történelemtanárral .Amikor odaért, a pasi bemutatkozott, és lelkesen újságolta, hogy most épp meg tudja hivni őt egy kávéra, mert nála van az osztálypénz. 

 

--------------------

 

volt egy srác, aki azt mondta a barátnőjének, mikor már együtt jártak, hogy ha nála vannak fizesse a villanyszámla felét, mert addig rá is süt a fény!!!!

na, tudod kinek kéne ilyen

ha már együtt élünk, akkor természetes, hogy felesbe, vagy ahogy megbeszéljük egymás közt, úgy fizetünk, de amíg csak ismerkedünk ilyet kérni?!

---------------------------

A bejegyzés trackback címe:

https://timpili.blog.hu/api/trackback/id/tr903044849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása