the world with my eyes

"If I said, My foot was stirred; Lord, thy mercy helped me." Psalm 94:18

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ki is vagyok én?!

2015.08.12. 12:33 theworldwithmyeyes

A mai világban annyira nehéz megtalálni önmagunkat. Ráadásul minden médium, minden kommunikációs csatorna ezt sulykolja belénk, hogy valósítsd meg önmagad. És persze az jó dolog is, ha tisztában vagyunk vele, hogy kik vagyunk, mit akarunk, de ez a fajta életfelfogás borzasztóan önzővé és szeretetlenné teszi az embereket. Ugyanakkor megóv minket attól, hogy átlépjenek rajtunk, de vajon van-e bennünk ennyi tudatosság, hogy ne engedjük a szeretteinknek, hogy ezt tegyék, még ha tudom is ki vagyok.

Van, hogy a változás, változtatás szükségszerű. Van, hogy életbevágó, hogy rátaláljunk önmagunkra.

A világnak, családnak, barátoknak van egy kialakult képe rólunk- ha akarjuk, ha nem-, ami nem mindig reális, de legalább ők "magabiztosan" tudják mi milyenek vagyunk. Jó nekik, mert nekik legalább nincs kétségük. Fájdalmas procedúrák mentén azonban lassan én is kezdek ráeszmélni, hogy én valójában milyen vagyok és mit akarok. Mint a Terminátorban, kezdek öntudatra ébredni. Például elkezdtem újra festeni. Szeretek festeni. És ez jó. Szeretem kimondani. Szeretek festeni.

89616928.png

A bejegyzés trackback címe:

https://timpili.blog.hu/api/trackback/id/tr847700908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása